PAR MUMS


Shoreline ir 2005. Gadā Latvijā dibināts nekustamā īpašuma pārvaldīšanas un konsultāciju uzņēmums, kurš piedāvā profesionālus pakalpojumus darījumos ar visa veida nekustamo īpašumu.
Mūsu darbības pamatā ir individuāla attieksme pret katru klientu, jo pats galvenais mūsu mērķis ir īstenot klienta vēlmes, piedāvājot visizdevīgāko risinājumu jebkurā jautājumā, īpašu uzmanību pievēršot klienta finansiālajai labklājībai, mērķtiecīgi samazinot izdevumus un palīdzot gūt regulārus ienākumus.
Profesionālai komandai ir izšķiroša nozīme, lai uzņēmums varētu veiksmīgi darboties, tāpēc uzņēmumā strādā profesionāļi, kuru mērķis ir palīdzēt uzņēmuma klientiem, sniedzot tiem augsta līmeņa konsultācijas un pakalpojumus nekustamā īpašuma jomā.


MISIJA

Uzņēmuma misija ir sniegt vietējiem un ārzemju namu īpašniekiem, kā arī nekustamā īpašuma investoriem augstas peļņas iespējas, pārvaldot un pārdodot viņu īpašumus, kā arī ieguldot investoru naudu nekustamajos īpašumos ar visaugstāko peļņas potenciālu.



UZŅĒMUMA DARBĪBAS GALVENIE MĒRĶI


    Maksimāli palielināt klienta ikmēneša naudas plūsmu

Mūsu mērķis ir palīdzēt īpašniekam gūt maksimālus ienākumus no dzīvokļa  izīrēšanas.
 Mēs pievēršam īpašu uzmanību arī izdevumu samazināšanai, kas saistīti ar nepieciešamības gadījumā veiktajiem remontdarbiem, piesaistot savus sadarbības partnerus, kas nodarbojas ar būvniecību un remontdarbu veikšanu.


•    Samazināt periodu, kura laikā īpašums netiek apdzīvots


Pateicoties mūsu uzņēmuma izstrādātajam mārketinga plānam, mēs efektīvi un ātri piemeklējam īrniekus, samazinot periodu, kura laikā klients negūst  peļņu no īpašuma izīrēšanas.


•    Pasargāt klienta ieguldījumu


Lai neradītu problēmas, kas saistītas ar īres ikmēneša maksājumu kavējumiem un kārtību jūsu īpašumā, Shoreline komanda ir izstrādājusi īpašu īrnieku atlases programmu. 


•    Komunikācija un klienta informēšana


Lai klients vienmēr būtu informēts par regulāru īres maksājuma saņemšanu, īpašuma stāvokli vai citiem svarīgiem jautājumiem, Shoreline piedāvā ikmēneša atskaites kā arī individuālu, regulāru komunikāciju ar klientu.